onsdag 29 augusti 2012

Chokladbröd???

Hade med mig en grov (typ rågbröd) smörgås till skolan och mina vänner fråga vad det var som jag åt. Jag sa att det var en smörgås och då fråga Matt: "Är det chokladbröd?" VA?! Ungdomar här äter verkligen BARA vitt bröd ;)

Igår var jag hos min conseullor Shirley efter skolan och åt kvällsmat. Vi lyssna på opera eftersom hon älskar det så, OH SALE MIIIOOO!!!! Ne men det var faktiskt riktigt mysigt och hon hade stickat en teddybjörn till mig :) Hon och några andra äldre damer håller på och stickar teddybjörnar till fattiga barn som de ska skicka över till dem. Hon är så godhjärtad och hon är verkligen som en extra mormor sp vo kom överens om att hon är min aussiemormor :)

Visst är den söt?
Shirley sa att jag kunde krama den när jag hade hemlängtan och komma ihåg att min conseullor älskar mig :)

1 kommentar:

elvira manning sa...

Hejsan!
Ville bara säga att du är modig som vågar åka sådär långt iväg från dina nära och kära.
Jag ska åka nästa år, (förhoppningsvis) och det ska bli det mest spännande jag gjort.
Jag läser din blogg ofta, så ville bara tacka för skön inspiration till att själv nå mina mål. Tack!

/ Elvira