fredag 17 augusti 2012

Have you seen my tooth brush?

Igår när jag hade duschat och var helt klar för sängen och skulle borsta tänderna så upptäcker jag en sak... Var i sjuttsingen är min tandborste??? Kolla i alla skåp, alla lådor, i mitt rum men ingen tandborste. Så det fick blir borsta med pekfingret istället (mysigt va? men jag hade ju faktiskt precis duschat). Och så imorses så fråga jag Tess om hon hade sett min tandborste eller om städerskan (ja vi har en städerska så jag kommer vara jättedålig på att städa när jag flyttar vidare!!! :S ) hade slängt den. Men hon sa att hon hade hittat en tandborste på sin säng igår och undrat varför det låg en tandborste på hennes säng. Så nu har jag min lilla tandborste igen :)

Har bakat kärleksmums nu på kvällen och kikat på "Taken" med Jack. Älskar att baka men det dumma är ju att jag smakar på allt typ 375 gånger, så ja känner mig inte jättenyttigt just nu! Men det får nog bli en promenix imorgon innan vi åker in till Tamworth :)

Vattnet funkar nu förresten så vi behöver inte spola med hink! ;)

See ya!

Inga kommentarer: