onsdag 8 augusti 2012

Grattis Papsen!

Idag fyller min lilla paps 45 år :) Stort grattis till honom! Hoppas verkligen att du får en toppendag och att du får en riktigt god frukost på sängen!

Det finns så himla mycket som jag vill säga till dig men det skulle ta flera timmar. En pappa är inte bara en person i en liv, han är ens förebild och "beskyddare". När man var liten så var pappa ens beskyddare och han var ens hjälte. Idag är han fortfarande det men inte lika starkt, nu är han en mer som en klippa i stormen. Stabil och orörlig. En teddybjörn. Låter som en myskor kombo men det är det bästa sättet att beskriva en pappa, en teddybjörn som är som en klippa i stormen.

Du har hjälpt mig att finna vem jag är och har alltid stått bredvid mig och jag är så himla tacksam för det! Älskar dig papsen!


1 kommentar:

Jocke sa...

Det var fantastiskt vilka fina ord man får av dig min kära dotter.Det är ju inte alla som har en stabil paps på 104,5 kilo=). Jag älskar dig med