söndag 19 augusti 2012

Gunnedah Koala Park

Idag har jag, Jack, Jenni, Rob, Robs son med fru och Robs barnbarn Ava & Baiden på Gunnedah Koala Park :) Jättemysigt och man fick klappa koalor och gå omkring bland en massa kängurur
Ingången, hela parken ägdes av en gammal dam och det var från början hennes bakgård

Koala!!!

Så söta! :D

Jag vill ta med mig en hem! Kändes typ som att klappa en teddybjörn med fårull :D

Ava och David (Robs son)

Jack med sin snygga hatt ;)

Någon var visst lite pömsig

Såna här kan man de utanför fönstret men jag har inte lyckats få nån bild på en vild papegoja 

2 sovande Wombats

Är det bara jag som kan känna en spänning mellan Emun och Baiden???

Jack matar kängurur

En av de lite större kängururna som hoppa runt oss

Såna här fåglar ser man överallt!!!

Baiden och Ava hitta en helikopter på lekplatsen som de fick veve igång

Ava :)
Tycker den här bilden är så himla söt

1 kommentar:

mams sa...

åhh jag vill också klappa en Love you / mams